Äntligen hemma!

Nu är vi äntligen hemma! Jag vet att det inte alls blev någon uppdatering här under resan. Hade ingen internet alls när vi var i Punta del Este och sen när vi kom tillbaka till Montevideo igen så var hotell-nätet urdåligt! Men ni ska få se massa bilder från resan i Uruguay! Bättre sent än aldrig!
 
Vi åkte fem stycken dit men tillbaka idag kom bara jag och Carlos. Stackars lilla Esther hade fått feber så det var bäst att bli frisk innan de skulle åka, så de kommer hem på söndag istället. Dock lite synd att de måste resa 40h istället för 20h (som om 20h timmar inte var långt nog)!
 
Flygresan hem måste ha varit en av de värsta jag varit med om! Jag lyckades bli förkyld sista dagen och på flyget var det inte alls kul. Näsan var helt täppt och jag var helt torr i halsen! Dessutom hade jag så ont i öronen så att jag nästan grät! 
 
Iallafall, nu är vi hemma och det är riktigt skönt! Vad jag längtat mest till är min mjuka säng med puffiga kuddar och ASIAN FOOOOOOOOD! Hahaha! Ska försöka för över bilder från Marilas kamera också men måste vänta tills de kommer hem. 
 
 

Kommentera här: